Call Center SPZOZ wyróżnione
Puławski szpital od dwóch lat korzysta z nowatorskiej metody kontaktu telefonicznego z pacjentami. W 2020 roku władze zdecydowały się odejść od bezpośredniego odbierania połączeń w placówkach na rzecz call center.
System, który początkowo był dla pacjentów niezrozumiały, z czasem stał się bardzo korzystnym rozwiązaniem. Jego wartość wzrosła szczególnie w czasach pandemii, kiedy bezpośredni kontakt z lekarzem był utrudniony. We wtorek dyrekcja szpitala oraz osoby odpowiedzialne za funkcjonowanie call center odebrały wyróżnienie za ich efektywną pracę.
Koordynator linii call center Marta Kobylska stwierdziła, że obecnie pracownicy linii są już dobrze odbierani przez pacjentów, mimo początkowych trudności. Dyrektor puławskiego SP ZOZ Piotr Rybak podkreślał, że dzięki temu rozwiązaniu więcej osób może dodzwonić się do placówek jednocześnie, a poprzez to lekarze mogą pomagać większej liczbie osób. Prezes zarządu IRONteam Tomasz Tomaszewski w swojej wypowiedzi określił puławski szpital jako “najlepszy w województwie lubelskim” ze względu na szybko wprowadzone przez jego pracowników nowoczesne rozwiązania. Jak dodaje, infolinia call center powstała w puławskim SP ZOZ na miesiąc przed pandemią, co z jednej strony było początkowo irytujące dla pacjentów, jednak z drugiej było idealnym momentem ze względu na ograniczony dostęp do pracowników służby zdrowia w tym okresie i z czasem stało się nieodzownym rozwiązaniem. Przedstawiciel firmy podkreślił, że pracownicy puławskiego call center są szkoleni w zakresie komunikacji z pacjentami. Jak dodał Tomasz Tomaszewski, szpital w Puławach “w spokojny dzień” odbiera blisko 1000 telefonów.
Marta Kobylska – Koordynator call center puławskiego SP ZOZ, Piotr Rybak – Dyrektor SP ZOZ w Puławach, Tomasz Tomaszewski – Prezes Zarządu IRONteam
Obecnie w puławskim call center pracuje 8 osób. Telefony działają od godziny 8 do 18 pod numerem 81 45 02 501.
autorzy: A. Koter, P. Nowosadzki